Trött tjej 90

Dagen har gått helt okej, har jobbat 11-20.30
och har haft huvudvärk och varit hungrig sen 3:e shaken kl 16

Men nu sitter jag äntligen hemma
och dricker 4:e och sista shaken för idag Jordgubb.
Medans karln fick donken mat, men han fick inte sitta med mig och äta

Sedan blir det till att somna framför Vampire Diaries.

Imorgon jobbar jag 11-21, men innan jag ens kommer så långt som till Arninge så ska jag till Sats och träna kl 8.00
Ska köra mitt gympass innan jobbet.
Så imorgon kväll lär man ju vara död eller i alla fall halft död.

Men Anna kommer in och jobbar vid 17 imorgon så jag slipper klara kvällen själv, det är ju då som jag är som hungrigast.


Laters, Cissi-Pissi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0