God afton

Då var denna lördag över.
Har vart relativt händelserik
men allt har gått prima!

Gick upp klockan 7 för körlektion,
gick fett jävla awesome sen när den
var över vid 9 åkte jag hem och
dit kom cissi så vi käkade frukost
tillsammans och sen åkte vi och
klippte oss. Massa fint blev det ^^

Efter det satt jag hemma hos mig och
spelade spel och cissi åkte hem för att
 vila, innan det blev dags för
dagens promenad. Den blev inte lika
lång men det gjorde inte så mycket då jag
var iväg och bowlade med Frida
och Sara i ungefär 2½ timme. Det var
jämnt men Frida vann till slut! 
Vadå träningsvärk imorgon?! Aja,
dag 4 avklarad, har nu tappat ungefär 3 kilo
så det tar sig sa pyromanen och tände på :3

Nu är jag svintrött och ska slagga, NATTI - Chili <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0