Fredag-Lördag

Mjahaja ..

Fredag vare ja, det hände typ ingenting
förutom att jag var iväg med mamma, pappa
och Frida och handlade och sen på kvällen
blev det idolmys med mamma.

Idag lördag har jag hängt med Cissi
utanför Solna centrum och "hjälpt" till
på "julmarknaden" som hennes scoutkår
hade. Det var rätt så satans kallt men trevligt.

Och vad det gäller krubbet nurå så
går det jättebra faktiskt. Känner mig
rätt så pigg på dagarna och sover hyfsat.
Finns massvis med mat som jag gärna hade
ätit men det kommer jag ha tid till
senare. Nu ska jag klara av den tid som är kvar,
pausa över jul och nyår och sen eventuellt
köra på igen. Men en dag i taget :)
Förhoppningsvis blir det att börja träna också.

Och ja juste .. Cissi har inget nätverk hemma
så därför har inte hon uppdaterat något men
det går bra för henne också, tappat lite mer
än 5 kilo om jag inte minns helt fel och det
mina vänner är riktigt jävla bra :)

Nu ska jag glo på film, Ha det! - Annsi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0