Fredag, dag 3

Hej alla underbara människor, som stöttar oss ! <3

Dagen idag har gått jättemycket bättre,
känner mig inte alls lika trött.

Var som sagt på stadium och shoppade lite,
en ny mössa det blev en kask svart med en rosa apa
ett par knallrosa mjukisar <3
och en svart och blå adidaströja

Dagens krubb:
Frukost: Jordgubbsshake
Lunch: Jordgubbsshake, den är godast
Middag: Chokladpudding, mums
Kvällsmål: 2 st bars, till Idol <3

Vi köpte en varsin stegräknare idag så det blev en promenad,
samma runda som igår, sträckan är ca 6 km.

Från ca kl 18  har jag idag gått: 8265 steg
och jag har brännt: 550 kalorier
Jag hann inte väga mig och Anna så jag får göra det imorgon...

Nu blir det sömn, puss Cissi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0