Dag 5 & 6

Söndag .. ja, vilodagen!

Vaknade runt halv 12, ASSKÖNT
och sen så slappade jag runt lite innan
det blev dags för frukost och städning.
Fint blev det! Sedan drog jag mig till
Kista för att träffa Fiisen och Hugo.
Det va mysigt .. eller något.
Drog i mig en te medan dom satt
och åt och spelade lite spel på
mobilen då maten såg jävligt god ut. MORR.
Well well, sprang runt i några butiker
innan det bar av hemåt och en promis.
Hihih frida skulle styla med en fotboll som
vi hittade men trillade, såg rätt skoj ut (a)
Efter det blev det självklart te och skip-bo!
Avslutade slappdagen med The Holliday,
jääävlar vilken mysig film. Den va rätt mums.

Och ja idag då, måndag, var jag och jobbade.
Sooom vanligt gick allt finfint! Fick dock sluta
ungefär 1 timme tidigare, det va rätt skönt så
man fick käka lunch någotlunda tidigt iallafall.
Imorgon ska jag upp astidigt, får se hur det ska gå
men det löööser sig! Ska få börja kika lite
på morgonkontoret och så, awesome!
Mindre än en månad kvar till uppkörningen på
jobbet, scary shit. Men det kirrar jag!

Nu ska jag Game'a liite för att jag är så coool.
Puss och Kram - Annapanna plingplong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0