Hejsan hoppsan!

Ojdå, det var längesen man uppdaterade här, inte bra!

Har ätit riktig mat ett tag nu och har inte gått upp allt för mycket
så det ser lovande ut inför nästa runda!
Julen blev massa najs, fick jobba en hel del innan
så var helt slut i slutet av veckan och så drabbades
jag självklart av en megaförkylning också.
men men, jag överlever :D
I julklapp fick jag massa najs saker,
b.la. en ny 32" samsung smart tv och
 comhem-abonnemang så
jag har tillgång till alla kanaler :D Awesome!


Var och jobbade idag (söndag) och det var dött
och nästan lite långtråkigt men tiden gick
ändå hyfsat snabbt emellanåt.

Imorgon ska jag mest bara vila och försöka
friskna till för det är ju ändå nyårsafton
på lördag. Lääängtar.

Nu ska jag dyka ner med en kopp te i sängen.

Puss o kram - Kilegran <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0