Ännu en fredag

Det är fredag och det börjar närma sig slutet på dessa 4 veckor.
Det har gått så mycket bättre än vad jag trodde att det skulle göra
och jag är så otroligt stolt över detta och att Cissi verkligen hängde
på till slutet, vi klarade det! Jag är så otroligt nöjd med att veta
att det går bara man ger sig fan på det. Vill tacka för allt stöd som jag fått.

Igår torsdag så tog jag mig iväg till simhallen och
solade lite innan det blev ungefär 1 timmes simning.
Så satans skönt dock lite tråkigt då jag gick ensam men vafan,
jag överlevde :D

Det närmar sig även jul och nyår. Tiden har gått så himla snabbt.
Planerna för nyår än så länge ser lovande ut och är sjukt taggad
på att få fira med massa maxare med middag och bara chill.
Hoppas vekrligen att det blir av och det tror jag att det blir!

Nu ska jag glo klart på idol och sen blir det sängen som
gäller, ska ju ändå jobba långpass imorgon och på söndag :)

Puss och kram - Anna 'Chili' Kilegran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0