4 veckor

Fyra veckor har nu passerat och jag har gått ner sammanlagt 10,5 kilo ungefär.
Redigt bra men nu börjar den riktiga utmaningen, att äta nyttigare och fortsätta
gå ner :D

Åt riktig mat idag, kycklingfilé med en sallad som bestod av isbergssallad, paprika, gurka och honungsmelon.
Jääävligt gott var det! Imorgon bär det av till jobbet igen för en ny stängning, nummer två av fyra
denna vecka men det kommer nog gå asbra som vanligt.



Bra mår jag också, riktigt bra faktiskt. Känner mig piggare och gladare nu.
Känns som att allt bara flyter just nu, måste bara komma igång ännu mer med körkortet.

Nej nu ska jag spela lite och glo på tv, PUSS - Anna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0